2.3 avg
  19 days
  30 hugs
  0 followers
5 Mohima H
22 Sep 2012 ·
meh
Once logged in you can be part of the community
10 Mohima H
11 Sep 2012 ·
engaged
Cyndi <3s-Her-Crush
11 Sep 2012 ·

*Hugs*

Marilyn H
11 Sep 2012 ·

*Hugs*

Gem W
11 Sep 2012 ·

*Hugs*

Once logged in you can be part of the community
5 Mohima H
24 Aug 2012 ·
No Reason Given
Once logged in you can be part of the community
5 Mohima H
23 Aug 2012 ·
optimistic
Once logged in you can be part of the community
0 Mohima H
16 Aug 2012 ·
I wonder how it feels to have a mother that actually loves
Steve J
16 Aug 2012 ·

*Hugs*

Once logged in you can be part of the community
2 Mohima H
16 Aug 2012 ·
fxcking hate work!!!!
Shelbi S
16 Aug 2012 ·

*Hugs*

Once logged in you can be part of the community
0 Mohima H
16 Aug 2012 ·
numb
Shakti R
16 Aug 2012 ·

*Hugs*

Shelley H
16 Aug 2012 ·

*Hugs*

Once logged in you can be part of the community
0 Mohima H
12 Aug 2012 ·
feel nothing as usual. used to it now... finally at peace detached from this world
Watson L
12 Aug 2012 ·

*Hugs*

Once logged in you can be part of the community
0 Mohima H
02 Jul 2012 ·
being forced into a marriage and I have nowhere to run or hide... wish death was only easy
Daniel F
02 Jul 2012 ·

Authorities can protect you from those things, they take it seriously now. It will mean you have to say goodbye to the life you once knew, but which is worse?

Daniel F
02 Jul 2012 ·

Oh wait, thats not right. I assumed you were in the UK. Either way, i'm sorry for your situation, this is the 21st century and still people are refused the most basic of freedoms... To choose who to love, who to marry.

Daniel F
02 Jul 2012 ·

Do what you must, whatever it takes... whichever is the lesser evil.

Ikra S
02 Jul 2012 ·

How old are you? you'll probably have to choose between your family and freedom of your parents are like that. Women's aid can help you if you want the help but remember you are likely to lose your family forever

Ikra S
02 Jul 2012 ·

if*

Ikra S
02 Jul 2012 ·

Women's aid is in the UK btw, I have no idea where you're from

Mohima H
02 Jul 2012 ·

I'm from London born and raised never in a millions yers thought my mum would do this to me

Mohima H
02 Jul 2012 ·

Can't trust no one... Born alone and I'll die alone, I finally truly understand that phrase

Mohima H
02 Jul 2012 ·

Oh and I'm 19

li o
02 Jul 2012 ·

*Hugs*

Ikra S
02 Jul 2012 ·

Would you choose to have a family or have freedom? That is the choice you have to make

Tankgirlbex B
02 Jul 2012 ·

have you met the man? is he ok?

Ikra S
02 Jul 2012 ·

If you choose family, then obviously stay at home, get married to that guy etc. but if you are prepared to leave your family, you should call women's aid, they will get you out right away

Ikra S
02 Jul 2012 ·

However dnt think it's easy by yourself, it really isnt. I've been by myself since I just turnd 16, it's hard but I did what I had to

Tankgirlbex B
02 Jul 2012 ·

there is a life away from your family worth having x

Ikra S
02 Jul 2012 ·

Mine was through social services and it wasn't the same issue , completely different

Mohima H
02 Jul 2012 ·

I haven't met him I dont know anything except he lives near the airport his mum and him are coming tomorrow or Wednesday and I don't wanna call women's aid and get my mum in trouble

Daniel F
02 Jul 2012 ·

As Iqra says, there are choices, luckily for you you are in the UK. For all the bad things here there are brilliant people wanting to help. But, as we keep saying, you will have to make a hard choice. Family or freedom.

Mohima H
02 Jul 2012 ·

I'm feeling to just leave London and move to another country... See where life takes me

Daniel F
02 Jul 2012 ·

Have you tried talking to your mother about it? Or is there no chance she will refuse to back down? You can always meet the guy, you might actually like him!

Ikra S
02 Jul 2012 ·

I don't know what your relationship with your parents is like (apart frm the forced marriahe) bt if Its ok/decent, I wouldn't advise leavjng. People need a mum otherwise thyll end up fkd up like me

Daniel F
02 Jul 2012 ·

I'm not sure your mum will get in trouble, because by law i don't think she has actually done anything wrong... Yet. Calling womens aid won't get her in trouble, you can talk anonymously to them to start with

Mohima H
02 Jul 2012 ·

What mother forces their 19 year old daughter to meet a complete stranger? I haven't eaten for weeks and she tells me to eat to look nice for hom

Ikra S
02 Jul 2012 ·

Your mum won't get into trouble. You're an adult, they cnt act on your behalf iwithout your permsison

Mohima H
02 Jul 2012 ·

I begged her not to bring him I don't wanna get married... If you seen the movie carrie you will understand how my mother is over religious and in her own world

Ikra S
02 Jul 2012 ·

Tbh I've met many people in this position through plces I've lived at. All I knw is that they regretted it and went bk home in the end

Ikra S
02 Jul 2012 ·

Is she Muslim?

Mohima H
02 Jul 2012 ·

Yes muslim... My brother and sisters hate her for their forced marriages, I thought she changed and understood British societt

Ikra S
02 Jul 2012 ·

Oh right, well maybe if you feel like there's no other way around it thn maybe you should leave and live in a womens refuge, they're nice places

Mohima H
02 Jul 2012 ·

It's fine I been depressed for 10 years now... Not like anything can make me feel worse than I already do... This is probably meant to be my life, maybe I will have peace in another life

Daniel F
02 Jul 2012 ·

I'm not going to comment anymore on this, i hate all forms of religion and what it does to people. 1; talk to your mum again and say tou wont marry a stranger to suit her. If she says orherwise, you have your answer. Good Luck

Ikra S
02 Jul 2012 ·

Lmfao same here Daniel, I hate religions. I live by morals

Ikra S
02 Jul 2012 ·

So what you thinkng of doing mohima

Ikra S
02 Jul 2012 ·

Sorry for my spelling

Mohima H
02 Jul 2012 ·

Ermmmn I live by each day as it comes so I won't know what I'll do until the day comes I guess (most likely move into a friends house until I arrange something with the council)

Ikra S
02 Jul 2012 ·

Not feeling well lol

Ikra S
02 Jul 2012 ·

You can go straight into a refuge, they are very useful. Also there's a thing called a forced marriage protection order and it means your parents cantrell tke you out of the country which would be helpful if you stayed or left your mums

Ikra S
02 Jul 2012 ·

Can't not Cantrell :/

Mohima H
02 Jul 2012 ·

Well the guys from London so

Mohima H
03 Jul 2012 ·

So I'm not getting sent abroad or anything... Might play te £4mill scratch card never kn

Mohima H
03 Jul 2012 ·

Know my luck might turn around lol

Yellow F
03 Jul 2012 ·

Do you think your siblings will stand by you seeing as they aren't enjoying their arranged marriages?

Ikra S
03 Jul 2012 ·

Lol isn't gambling wrong in Islam? :p lol

Ikra S
03 Jul 2012 ·

I can't stand culture and religion, it's all a big joke to me. It messes with people's heads

Mohima H
03 Jul 2012 ·

My siblings live their own lives... I cut them off for my mother that's how much she meant to me so doubt tey would care now

Ikra S
03 Jul 2012 ·

What would she do if you refused to marry him? If she meant that much to you, be careful about cutting ties with her

Mohima H
03 Jul 2012 ·

Hmmmm I really don't know iqra.. I just live as the day comes so let's leave it at that and hope for the best.

Yellow F
03 Jul 2012 ·

Is your dad involved in this as well?

Ikra S
03 Jul 2012 ·

Just saying it because I know what its like to not have a mother figure, it's difficult still and I'm 18 now. But then I was only 16 when I was moved out

Ikra S
03 Jul 2012 ·

But I guess if you have friends it will be easier, I don't talk to anyone which could be why I feel like this

Mohima H
03 Jul 2012 ·

My dad left when I was 7 and now he's dead

Tankgirlbex B
03 Jul 2012 ·

if i were you i think i would meet the man, if i liked him then i would say to mum i will see him on dates to see if it works, if you don't like him then would she compromise and arrange something better with your consent?

Tankgirlbex B
03 Jul 2012 ·

try and meet half way?

Tankgirlbex B
03 Jul 2012 ·

my friend had an arranged marriage but they allowed her to be part of the process and she had options, she is very happy now

Ikra S
03 Jul 2012 ·

I agree. Don't think your mum is a bad person just because of this, it's not ideal but it is the culture and if your parents are cultural, you have to deal with it I'm afraid!

Mohima H
03 Jul 2012 ·

Yeah but why on earth should I agree on a meeting with a random stranger??? I don't want to and she can't make me

Ikra S
03 Jul 2012 ·

Many asian families do that. At least it's not a freshie lol a girl I know got sent back to her home country at age 16 and her dad held a gun to her head to force her to agree. If she'd said no, he would have shot her. At least your mum isn't like that

Ikra S
03 Jul 2012 ·

That's what a FORCED marriage is. Yours sounds more like an arranged marriage tbh

Tankgirlbex B
03 Jul 2012 ·

honestly i know this sounds repressed but my mum told me not to marry my hubby and i wish i had listened lol, if you don't want to meet the man could you say you want to focus on a career first or something?

Mohima H
03 Jul 2012 ·

My mum just gets her kids married off when she can't be bothered to deal with them anymore... And no iqra there is no gun to my head but a lot of psychological abuse which I have no energy to deal with

Daniel F
03 Jul 2012 ·

Tell her to ******* then slap her into submission? A last resort obviously :-|

Mohima H
03 Jul 2012 ·

LOOOL hmmm sounds like a plan... But I don't wanna get convicted lol

Daniel F
03 Jul 2012 ·

Do what your mothers wants and you'll be in an emotional prison anyway... Go on Mohima, slap the ***! Even mothers need a wake up call sometimes ;)

Daniel F
03 Jul 2012 ·

mother*

Mohima H
03 Jul 2012 ·

Lmao I won't have the heart to hurt her... Just let her know earlier he ain't a mother to me anymore. Hope she knows she lost me forver

Mohima H
03 Jul 2012 ·

*she

Daniel F
03 Jul 2012 ·

Well, she hasn't lost you yet has she! You're trying blackmail first, good plan Mohima... It might just work ;-)

Mohima H
08 Jul 2012 ·

Just letting you guys know I told my mum where to stick it and move this ugly guy away from me :)

Ikra S
08 Jul 2012 ·

Lol what did she say? xD

Daniel F
08 Jul 2012 ·

Yes Mohima, don't tell us only one part of the story... it's just getting interesting and Iggle Piggles and I are biting ours nails in anticipation of the outcome! :-|

Tankgirlbex B
08 Jul 2012 ·

good for you x

Mohima H
11 Jul 2012 ·

Basically she didn't say anything just sort of murmured to herself some crap and I waslike

Mohima H
11 Jul 2012 ·

I made

Mohima H
11 Jul 2012 ·

I madeit

Mohima H
11 Jul 2012 ·

I madeitclear

Mohima H
11 Jul 2012 ·

Ill leave home of she true

Mohima H
11 Jul 2012 ·

Grrrrr something is wrong with my app it keeps posting before I can finish typing !!!

Ikra S
11 Jul 2012 ·

lol well at least you sorted it :)

Daniel F
11 Jul 2012 ·

I though you just had a stutter!

Daniel F
11 Jul 2012 ·

thought*

Ikra S
11 Jul 2012 ·

lol daniel

Mohima H
12 Jul 2012 ·

Haha very funny Daniel and yes iqra it's all sorted :) x

Yellow F
12 Jul 2012 ·

That sounds like a positive step!! Has she said anything since?

Once logged in you can be part of the community
0 Mohima H
22 Jun 2012 ·
No Reason Given
Shelbi S
22 Jun 2012 ·

*Hugs*

Nuno H
22 Jun 2012 ·

*Hugs*

Once logged in you can be part of the community
4 Mohima H
20 Jun 2012 ·
meh
Once logged in you can be part of the community
0 Mohima H
14 Jun 2012 ·
meh
Once logged in you can be part of the community
0 Mohima H
12 Jun 2012 ·
stupid pharmacy won't give stronger stuff
Steve J
12 Jun 2012 ·

*Hugs*

ann marie S
12 Jun 2012 ·

*Hugs*

Once logged in you can be part of the community
0 Mohima H
11 Jun 2012 ·
kind of bored of feeling nothing
Toni N
11 Jun 2012 ·

*Hugs*

Andrew C
11 Jun 2012 ·

*Hugs*

Once logged in you can be part of the community
0 Mohima H
07 Jun 2012 ·
mum believes a woman who is raped it's her own fault and she wonders why I don't tell her anything and tried ***e ahhhhh love my life
Sam W
07 Jun 2012 ·

*Hugs*

Holly S
08 Jun 2012 ·

*Hugs*

Nuno H
08 Jun 2012 ·

*Hugs*

Caro P
08 Jun 2012 ·

*Hugs*

Once logged in you can be part of the community
3 Mohima H
06 Jun 2012 ·
mellow
Nuno H
07 Jun 2012 ·

*Hugs*

Once logged in you can be part of the community
2 Mohima H
06 Jun 2012 ·
feel numb as usual
Nuno H
06 Jun 2012 ·

*Hugs*

Kristin O
06 Jun 2012 ·

*Hugs*

Once logged in you can be part of the community
1 Mohima H
30 May 2012 ·
feel numb as usual, prefer to feel nothing rather than feel pain so it's all good I guess
Ikra S
30 May 2012 ·

*Hugs*

Ikra S
30 May 2012 ·

*hug hug hug* :D

Kat Q
30 May 2012 · NEW

*Hugs*

Once logged in you can be part of the community
1 Mohima H
29 May 2012 ·
dont have a single friend in the world
Boris W
29 May 2012 ·

*Hugs*

ann marie S
29 May 2012 ·

i am the same as u but we r ur freinds here on mood panda

Mohima H
29 May 2012 ·

I just understand why horrible people have everything but I'd your a decent honest good hearted person you get treated like crap :(

Mohima H
29 May 2012 ·

*dont understand

Boris W
30 May 2012 ·

Maybe there's just no explanation to understand! S#&t just happens.

Once logged in you can be part of the community
2 Mohima H
27 May 2012 ·
can't trust anyone. never letting anyone know me again
Andrew C
27 May 2012 ·

*Hugs*

Emma D
27 May 2012 ·

*Hugs*

Ikra S
27 May 2012 ·

*Hugs*

Boris W
30 May 2012 ·

"Your pain is the breaking of the shell that encloses your understanding." I know this doesn't fix things; it's just another perspective :-)

Once logged in you can be part of the community