nobody ever shows up for me. in high school, no friends. it's really depressing to work for like the only thing i care about and nobody cares. not to mention the 'remedies' were things I already DID. It doesn't matter what the content is, people don't ***ing care unless it benefits them.

Furthermore, another remedy would involve building relationships which I was not cultivated with so I don't know how to speak to people. People think I'm joking, but I genuinely just barely say hello to coworkers. I didn't have family/community

10 Jul 2021
Once logged in you can be part of the community
couldn't sleep list nite. wasn't socially awkward at work! but did work the wrong time??? hopefully they don't demerit me somehow. i hate my stepmother and feel fat. have a lot of time off so hopefully i can use it to find a psychiatrist. or get into crystals lol
Nourhan S
  NEW

It can be done to live a healthy happy life you can make it!

25 Jun 2021
Once logged in you can be part of the community
ahhhhhhhhhhhhh why am i so socially awkwarddddddddddddddddddddd
Once logged in you can be part of the community
Help MoodPanda - become a MoodPanda Patron

MoodPanda is here to help people.

We don't use adverts, and our community is free to join

Becoming a patron is a way to gift us with your support, to help us do what we do, and to help MoodPanda be here for others

Thank you for being a part of our community.

crazy how much better i feel when i don't have to work!!! lol
Once logged in you can be part of the community
sometimes i think abt how anxious i was/get. like: even now, i will put off anything that requires a phone call. but now i'm working in a somewhat social setting that now involves answering a phone sometimes??? and am actually proud?

that's definitely something to be proud of !!

15 Jun 2021
Once logged in you can be part of the community
i know the club i joined was going to be work but it's more of a chore atm. home life as butt as ever. got some extra money from work! but unsure abt my future :( just feel guilty
Once logged in you can be part of the community
work had afterhrs meeting where i messed up smth and having a dress code seems so condescending??? gonna try to think tho on at least being able to see a friend and maybe traveling!

like? i don't work in an office or upscale place. at least my school lets us wear sandals

31 May 2021
Once logged in you can be part of the community
feeling v manic. when i got home from work, my brain was yelling at me for messing up and not making friends. thank goodness i joined an org so that at least i'm social in another way, here! thx yall
Once logged in you can be part of the community
stepmoth accused me of saying smth w/ absolutely 0 proof. feeling like i have 0 way of getting out of this rut of a life and no chance of love life.

Oh Stephanie, hope you feel better now. But trust me, your love life can be with yourself. Have fun with yourself, do spa days, treat yourself. Eventually, love life will come along.

18 Apr 2021
Once logged in you can be part of the community
I swear, #work is so much better when mgmt doesn't care/let u do ur dance for capitalism and go. unsure how tomorrow will go tho, parents getting on my nerves.

I just feel like crying

17 Mar 2021

Agreed. Stay out of the way and let people do their jobs.

17 Mar 2021
Once logged in you can be part of the community
i've gained a lot of weight that i didnt need and will probably have to have it on my drivers license for the next 16 years. feeling like a pawn of capitalism.
Once logged in you can be part of the community
talking to more people than i ever have in my life but still feel very lonely. none of them are really friends which is what i really want (and thensome).
Once logged in you can be part of the community
Still bad/mad. Dad scolds me like I'm a moron that doesn't like what $ is. Doesn't say anything to his wife. #work didn't tell me sched!!! Lonely. Don't want to fix car. Just want to do nothing.
Once logged in you can be part of the community
#Work kicking me out of the part I like, 5 days this wk. Sleepy but don't wanna sleep cos then work. Don't wanna have to drive to renew license
Once logged in you can be part of the community
yeah, no, more of a negative than neutral
Once logged in you can be part of the community
i feel like i have no idea what i'm supposed to do sometimes at #work lmao. i'm scared i'll get yelled at bc they make it seem so easy but at the same time other bosses say i'm good? no org; lonely
Once logged in you can be part of the community
Work not so bad. Off. p lonely tho. ecstatic-y about org work.
Once logged in you can be part of the community
Life is better when your boss doesn't take things so seriously! #work
Once logged in you can be part of the community
Slept over at mom's again to avoid stepmom. Sooo less stressful. But come home to no rice, and I don't even know where these people keep it. Now she's playing her stupid videos on speaker.

I've not wanted to move bc of the cat, but it's genuinely not healthy to want to punch someone in the throat 24/7, right? In any case, I can't afford it financially anyway.

29 Jan 2021
Once logged in you can be part of the community
Feel kinda bad bc work called, and I've no idea if I'm obligated to answer and call back. And i didn't do either­čśů Also, they wanna teach me cashier, and I'm terrified. Also, I want certain attention.
Once logged in you can be part of the community